Saturday, April 7, 2007

OPGEBRAND, OVERSPANNEN, DEPRESSIEF?




GUN JEZELF EEN VAKANTIE WAARBIJ EEN EZEL JE GIDS EN THERAPEUT ZAL ZIJN.

Neem vrijaf van relatie en geldzorgen.
Neem vrijaf van een lichaam dat niet wil ademen.
Neem vrijaf van al die zich steeds herhalende hersenspinsels en ontdek de therapeutische werking van de omgang met ezels!
Door met ze in contact te komen, ze te verzorgen, te knuffelen, te wandelen.



Het kan een mens veel goed doen, om even niet te rennen en te vliegen, maar de wereld te ervaren met de geest van een ezel, want de ziel houdt van slenteren.

Van mij krijg je het begrip en de steun om te zijn wat je bent, daar op dat moment.

Van mijn ezels krijg je het gezelschap met rust en nooit haast, iets dat sinds het begin der mensheid een gewone zaak was, maar hetgeen nu bijna kostbaarder dan goud is geworden.

EEN EZEL HEEFT GEEN ZELFBEELD, HIJ IS ZICHZELF!

Voor adres en contact zie pagina: Praktisch

5 comments:

Anonymous said...

Dit lijkt mij veel beter dan al die praatsessies met therapeuren. In ieder geval is het nartuurlijker. Veel succes Toon.

Anonymous said...

Ha, dit zou een therapie voor mij geweest zijn.
Allereerst denk ik eindelijk iemand.. een Ezel die gewoon eigenwijzer is dan ik. Daar kan ik van leren.

Ik ben intussen wel zo genezen, van en burn out, dat ik deze therapie niet zo nodig heb, maar anders...

wie weet ontmoeten we elkaar nog eens.

Anonymous said...

Wat moeten ze 's nachts met die ezel!? Wat ik denk!?

Anonymous said...

Hamvraag blijft natuurlijk: hoe groot is die voorkwispel en moet-ie echt helemaal naar binnen?

Unknown said...

waarom doet u niets met de aanstootgevende commentaren van een paar zieke mensen hier? Minimaal verwijderen en blokkeren deze laffards al durven hun alleen anoniem te reageren.